متن فتوای هولناک مفتی وهابی در برخورد با شیعیان!
به تازگی بر روی شبکه های اینترنتی اجتماعی متن فتوای یکی از مفتیان کینه توز وهابی به نام «ناصر العمر» در مورد شیعیان پخش شده است، این مفتی در سوالی با این مضمون «خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاری است، برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه کن کنیم؟» این چنین پاسخ میدهد:
در ابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشهکن نمیشوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی مذکور دو راه دارند: یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:
اول: همه شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظرهی بدیعی است زمانیکه تو میبینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوشهایت را نوازش میدهد و جنازههایشان، چشمهایت را به وجد میآورد.
دوم: زنان آنها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید .
سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزشهای نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.
اما ممکن است آنها تقیه کنند، برای اینکه مطمئن شویم تقیه نمیکنند باید موارد زیر انجام شود:
اول: معابد و ضریحهای شرکآلود شیعه را نابود و ویران کنید.
دوم: کودکانشان را در مدارس خودمان داخل کنیم.
سوم: خانههای آنها را تفتیش کنید و کتابهای شرکآلود آنها را از بین ببرید.
چهارم: از کودکانشان سؤال کنیم که آیا والدینشان کارهای شرک آمیز در خانه انجام میدهند یا نه.
پنجم: آنها را در یک شهر متمرکز نکنیم و در شهرهای مختلف پخششان کنیم.
ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.
هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و عائشه و حفصه و... نامگذاری کنند.
هشتم: اجبارشان کنیم که به رهبرانشان دشنام دهند.
اصل فتوا
سؤال: فضیلة الشیخ ناصر العمر کما تعلمون بأن خطر الرافضة على الإسلام والمسلمین أشد من خطر الیهود والنصارى فکیف نستأصل خطر الرافضة من الوجود لإنقاذ أمة الإسلام؟ پاسخ: بسم الله الرحمن الرحیم والصلاة والسلام على محمد و صحبه أجمعین فی البدایة یجب أن نعلم حقیقة وهی ان الرافضة لن یتم استئصالهم الا على ید حکومة اسلامیة جهادیة أما کیف یتم استئصالهم فالرافضة بعد قیام الدولة الاسلامیة باذن الله تعالى امامهم خیاران اما الاسلام أو الذبح فان اختاروا البقاء على دینهم فسوف یتم معهم الآتی :- اولا یذبح کل من انبت من الرافضة ذبح النعاج فیثخن فیهم القتل ویعمل فیهم السیف حى تعلوا دماؤهم الى الرکب ویا له من منظر بدیع وأنت ترى اشلاء الرافضة متناثرة وسط بحر من الدماء متلاطم وأنت أخی المسلم تتمشى وسط هذا البحر واصوات موجات الدماء الرافضیة السائلة تطرب أذنیک واشلاؤهم تمتع ناظریک یا له من مشهد مثیر . ثانیا تسبى نساء الرافضة فتوزع على المجاهدین بالقسمة العادلة فتصنف الرافضیات على ثلاث أصناف العذارى الحسناوات ثم العذارى فقط ثم ذوات الجمال من الثیبات فیعطى الصنف الاول لمن ابلى بلاء حسنا من المجاهدین والصنف الثانی للاقل منهم بلاء واما الصنف الثالث فللذین هم من دونهم أما من تذمر من المجاهدین أو قصر فلیس له الا البقیة ای الدمیمات والقبیحات أظن أن هذه قسمة عادلة والله اعلم ثالثا الصغار من الرافضة هؤلاء یتم تعلیمهم تعلیما اسلامیا ویدرسون العقیدة والتوحید وینشؤن تنشئة اسلامیا ویتم تدریبهم تدریبا عسکریا قویا شدیدا لکى یتم الاعتماد علیهم فی الفتوحات الاسلامیة تماما کما هو الحال عند الممالیک والانکشاریین زمن الدولة العثمانیة . أما فی حالة اسلام الرافضة وهذا المتوقع ان یلجؤوا الى التقیة فلن یتم السکوت عنهم نعم نقر لهم اسلامهم فی الظاهر فلسنا مکلفین بمحاکمة سرائر الناس التی لا نعلمها ولکن هناک عدة اجرءات تتخذ لاختبار الرافضة و معرفة صدقهم من کذبهم ولمنعهم من التمتع بالتقیة وامتیازاتها فیتم اجراء الآتی :- أولا تهدم معابد الرافضة الوثنیة والاضرحة الشرکیة وبأیدی الرافضة ومن یرفض فهذا قد فضح نفسه ومن یفعل وهو مستاء کأن یتمعر وجهه مثلا فهذا یوضع علیه علامة استفهام ویخضع لاختبارات أخرى وتشدد علیه الرقابة ثانیا یأخذ ابناء الرافضة الصغار ویتم ادخالهم فی مدارس دینیة سنیة داخلیة حیث یتعلمون التوحید والسنه ولا یخرجون الى بعد التأکد من رسوخ الدین لدیهم . ثالثا اجراء عملیات مداهمه وتفتیش لبیوت الرافضة للتأکد من خلوها من الکتب الشرکیة التی یجب أن تحرق. رابعا طرح اسئلة على صغار ابناء الرافضة لمعرفة ان کان والدیهم یمارسون طقوس الشرک فی بیوتهم اما لا . خامسا تشتیتهم فی الارض بحیث لایتمرکزون فی مدینة محدده . سادسا اجراء احتفال فی یوم عاشوراء وجبرهم على القدوم لمعرفة من منهم ما یزال یقیم طقوس الشرک فی هذا الیوم ومن تبرء حقا من تلک الطقوس . سابعا اجبارهم على اسماء سنیة مثل ابو بکر عمر معاویة یزید للبنین وکذلک حفصه عائشة للبنات . ثامنا اجبارهم على سب والبراءة من أئمتهم الذین یزعمون مثل الخمینی والسیستانی وغیرهم . والله أعلم وصلى الله على نبینا محمد وعلى صحبه أجمعین. |